Boss in the woods!

Nu har jag varit i stallet. Hann inte med någon långtur på Mellinge så det blev en kortis i skogen istället. Mockade Bosses box super noga och "bäddade om" för han stod i en backe stackarn... Sen hade någon lämnat 2 kakor hö och inte tagit ner nytt så jag fick slänga ner 6 nya balar, gjorde i ordning foder och sopade. Nu är jag helt slut, men jag hade gärnat stanna en timma till eller två! ^^ Så mysigt att vara i stallet. Konstigt att det är roligare att städa i stallet än vad det är att städa hemma!? Haha!

Sen hämtade jag min övertrötta och speedade prinsessa hemma hos hennes farfar. Hon ville inte ha mat när vi kom hem, bara macka och yoghurt så det fick det bli. Jag åt risgrynsgröt oxå ,men hon ville inte ha. Sen var det bums i säng för hon hade varit vaken hela dagen! Duktig sessa! ♥

Jag är oxå trött och funderar på att äta lite marknadsgodis i soffan under filten. Nu är det sådär kallt här hemma igen. Är så glad att jag fick den där filten av svärmor! ♥ Nu saknar jag min älskade prins och lite pengar på kontot.... Hade varit kul att kunna göra något roligt i helgen men det går ju inte och inte i veckan heller.... Aaaaand there's the depression....

Nej, godis var det och gråta en skväll....

Ja, kram då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0