Börjar bli gammal?

Igår natt sov jag super dåligt, vaknade hela tiden och kvart i 6 vaknade jag av att
katten krafsade i golvet nedanför sängen, vilket brukar betyda att den kissat! Vilket katt fan hade gjort, precis bredvid mina tofflor så att det runnit in under dom. Så det var bara att kliva upp och börja torka kiss. Sen vaknade jag kl 7 igen och var kissnödig och halv 9 kom Tindra upp. Det var en trött förmiddag men fick en timmas vila senare.
Sen var det dags för Tindra att gå till mormor för jag och Madde skulle ut. Vi gick till Mobergs men det var inge kul för jag var alldeles för full, så full att det inte blir roligt längre och jag kände mig ganska "gammal". Det är inte lika roligt längre att gå ut och festa har jag märkt. Men jag hade ganska trevligt med Madde innan vi gick ut iaf! haha!


Vaknade oförskämt pigg i morse! Kollade på lite Naruto och Kaichou wa Maid-sama (Anime) och drack massa juice för att inte torka ut och bli trött. Efter ett tag saknade jag Tindra så mycket att jag klädde på mig och gick till mamma för att hämta henne. Hon var på gnäll-humör och var väldigt trotsig. Och så var hon hela dagen! Men hon åt duktigt till middag och snart är det dags att sova! För oss båda tror jag... *Gäsp*

I morgon hoppas jag på fint väder så jag kan glädjas åt åtminstone det! Ja jag ska nämligen sluta röka.... WOHO! *Hela familjen jublar!* Jag har inte råd så jag måste sluta vare sig jag vill eller inte.... Tydligen så ska Tobias oxå sluta snart så jag blir inte ensam i alla fall! Fler har slutat röka oxå, det verkar vara en trend nu! ;)

Oj, nu gjorde Tindra så att jag fick rättstavning på bloggen! haha! Ungar kan dom. Jag har ingen aning om hur hon gjorde, hon bara lutade sig över tangentbordet och musen och så vart det så! Det är bra för jag vill ha det! hehe! Nu ska jag natta Tindra!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Linn

Duktig du! Jag har varit rökfri i 6 dygn nu.

2010-10-10 @ 21:34:07
URL: http://underminhud.se
Postat av: Linn

Då kommer det nog gå bra! Är rädd att jag ska gå upp mycket i vikt bara! Jag slutade och höll upp 4 månader för ett par år sedan.

2010-10-10 @ 22:05:33
URL: http://underminhud.se
Postat av: Linn

Var glad för det :)

2010-10-11 @ 09:28:52
URL: http://underminhud.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0