Messing with my brain?

I'm like a frickin' monster! Attackerar folk utan anledning och är allmänt en bitch! This sucks....
Jag har just smällt i mig 6 knäckemackor med ett ton smör på. Jag är hungrig konstant så jag tror att det snart är dags för "den tiden i månaden" eller så är det för att jag inte får röka längre som man ersätter ett beroende med ett annat... Hade jag haft råd hade jag köpt nikotin tuggummin, cola och massor med frukt och så hade det varit bra sen... Men nej jag måste pina mig igenom den här förbannade jävla skiten utan hjälpmedel och utan TRÖST!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag önskar att jag kunde låsa in mig i ett rum på nåt lyxigt rehab och bara rida ut stormen, ta ut aggressioner på något och sen är det bra! Men istället tar jag ut aggressioner på folk omkring mig och då även stackars Tindra som fått sig en eller två rejäla utskällningar för småsaker hon gjort med en puss, kram och en ordentlig ursäkt som efterföljd. Stackarn...

på tal om Tindra, idag var hon vaken hela dagen och gick och lade sig strax efter 19! Det var duktigt efter vår fartfyllda dag som vi har haft idag. Efter dagis (Och det måste jag tala om senare!!) så gick vi från lekpark till lekpark på vägen hem. Tog en sväng i skogen, hälsade på hästarna på ridskolan (Tindra ville ju rida och saknar att få rida, men jag har ju inte råd...) och sen gick vi hem för att äta lite mellis, leka lite och sedan ta ett bad efter middagen. Så vi har haft det fullt upp med andra ord!



Just ja.. Dagis... Vi kom försent i morse IGEN! Jag SVÄR på att all elektronik i mitt hem börjar, en efter en, vända sig emot mig! jag tänkte på det i somras när först den stationära krånglade och den bärbara datorn pajjade. De senaste veckorna har:
  • Vattenkokaren satt på sig själv och stått och kokat torr i 3 dagar innan jag märkte det! (Den klickade hela tiden så jag undrade varför, därför märkte jag det och jag hade hört klickandet i 3 dagar!)
  • Tindras tv satte sig på standby fast jag är 100 på att jag stängde av den!
  • Tindras tv bytte kanal, igen, avstängd!
  • Mobilen stänger av larm och byter datum av sig själv.....
Jag dubbelkollade larmet igår innan jag lade mig och ÄNDÅ vaknade jag kl 9.00 (När vi ska vara på dagis!!) och larmet var av! VAD ÄR PROBLEMET!?!?!?! Andra gången på 2 veckor nu! Och nej jag har inte stängt av det i sömnen för jag är extremt lättväckt och vaknar av minsta lilla.... Dessutom har jag inprogrammerat i hjärnan att trycka på snooze och inte på "av" knappen!
Tobias skämtade om att min tvättmaskin var en tranformer, och just nu skulle det inte förvåna mig!

Och inte kan jag sova om nätterna heller.... Förut var det Tindra som höll mig vaken, nu vaknar hon ju visserligen ändå, hon har en period med mardrömmar tydligen.... Men jag är vaken när hon vaknar oftast eller så vaknar jag på 3 röda och är pigg som en lärka efter bara 40 min sömn! I natt tog det mig 2 timmar att somna, sov 40 min, vaknade och var vaken i 1 tim innan jag somnade om igen och sen har jag vaknat till och från hela natten...

Men jag ska väl försöka sova ändå nu....

Puss och kram...

Kommentarer
Postat av: Linn

Duktig du är med rökandet! Heja!

2010-10-13 @ 09:07:46
URL: http://underminhud.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0