What?

Ja såhär går det när man lyssnar på Versailles när man sminkar sig! Ah lite roligt har väl ingen dött av! Skulle vara sjukt intressant att veta vad folk tycker om mig egentligen! Inte så att jag bryr mig, jag är ju mig själv och skiter i om andra snackar skit eller så... Men det skulle vara intressant att veta ändå! Så jag kan göra dubbelt så mycket av vad jag brukar göra... Eller ja.. haha! CHOCKA folk är jätte kul! Min kusin blir alltid chockad av mitt utseende varje gång hon och jag träffas när vi hämtar barnen på dagis!
Och undrar vad folk tänker när de ser mig gå med barnvagn dessutom! Ja faktiskt så ser jag inte "normal" ut varje dag, tro det eller ej! haha!

Två exempel... ;) Klickbara! (Och stora!)

Fast de där var väl relativt normala.... problemet är bara att nu är det vinter snart och då går man ju typ i jätte tjock (och snygg!) vinterjacka och få kan man inte ha roliga kläder på sig! Det är ju ingen som ser!! Så oftast blir det bara varma och goa kläder på vintern!

MINST en dag i veckan måste jag få klä ut mig! ^^

I sommar sen ska jag gå på Uppcon 11 i Uppsala och jag ska cosplaya! Jag är inte riktigt säker än men det blir ev Misa från Kaichō wa Maid-sama! Det vill säga att jag måste införskaffa mig en Maid outfit, skor och peruk om jag inte kan fixa håret själv.... Och glöm inte bruna linser!! Ska bli sjukt kul! Ska gå med mina INTERNET VÄNNER!! ^^ Eftersom ingen annan av mina IRL vänner har samma intresse... Skulle vilja gå på Whatewercon oxå... Får se... ;)

Oj vad tiden gick!! Jag som inte ens ätit lunch än.... Aja... Jag är van att svälta! haha! Nej då, jag har ätit 3 mackor till frukost! ;) Jag får ta en satsumas och en macka till!

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är jättesöt :) Såg dig häromveckan och du var dig lik som på bilderna, med tofsar :)

2010-10-20 @ 13:58:53
URL: http://underminhud.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0