Love it or don't....

Jag har suttit och kollat in lite Youtube klipp under kvällen som störde mig i mitt "jag skulle ju bada och raka benen".... Det här var det bästa, från en radio intervju med Versailles medlemmarna Kamijo (Vo) (Med världens sexigaste röst!) och Hizaki (G)

Intervjuaren frågade Hizaki vad han tyckte om att gå klädd som en kvinna, i klänning: (Hizaki är alltså man!)
Hizaki: Det är min jobb dress, det är som att ha en kostym för mig!
Kamijo: (Dör av skratt) Vi skulle ju inte prata om det! (Diskuterar något om i omklädningsrummet)
Intervjuaren: Eftersom Hizaki är så söt, blir det inga konstiga vibbar mellan er?
Kamijo: (smeker Hizakis axel ömt och svarar med djup sexig(are) röst) Vad tror ni....? Nej! (Klämmer Hizaki på bröstet)
Haha!
Just gotta love them! <3
<3


Hizaki [Klickbar]

Kamijo [klickbar]

Jag behöver massor med massor med pengar! Hur får man så mycket pengar? Mengar mengar mengar! Shoppa shoppa shoppa! Så mycket kul jag vill ha men även mitt lilla hus på landet och körkortet! Och min resa!! Vi får inte glömma min resa! kanske ska sälja min själ på E-bay för att få ihop lite extra pengar? Man kan ju tydligen sälja det mesta nu för tiden!!

Idag
fick Tindra följa med till stallet! Det gick så bra så med bussar och allt! Sen hjälpte hon till i stallet med hö och mat! Mocka fick jag göra ifred medan hon lekte i snön! Sen tog vi in Bosse och borstade, satte på sadel och träns. Sen fick Tindra skritta på Bosse ett varv runt åkern (Tar väl ca 15 min) och när vi var klara hade en av Medryttarna kommit dit som rider Pim och hon hade sina barn med sig som fick ta ett par varv på Bosse på ridbanan. Bosse fick en riktigt barnridnings tur idag! hihi!
Men Tindra var jätte duktig och blev inte rädd eller tappade balansen när han snubblade eller blev rädd för fallande snö... *Suck, hästar* jag är så stolt över henne! det blir nog hästtjej av henne oxå! ;)


Nu är det väldigt sent och jag skulle ju bada.... Men kan inte slita mig från musiken! jag vill ha en musikspelare inopererad i huvudet så jag hör musiken i öronen hela tiden! Music addict!

Puss och kram!

抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha pfft, orka vara ren med rakade ben. Finns så mycket annat att göra!

2010-10-24 @ 09:06:53
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0