Ohayou!

Ohayou! Det är jobbigt att vara jag.... Haha! nej då. Men det skulle vara kul med en vän som faktiskt förstår mig... Eller har samma eller liknande intressen som jag.
Anledningen till att jag lyssnar på japanska band, är förutom att jag gillar Japan och kulturen där, att man blir så himla glad! Det spelar ingen roll vad de sjunger, man bli glad! Dessutom är ju japanska ett av världens vackraste språk, kanske t.o.m DET vackraste språket i världen! Ja, enligt mig i alla fall. Höra någon viska:
Daisuki... I ditt öra... *Ryser*

TOBIAS DU MÅSTE LÄRA DIG JAPANSKA! ^^ <3

Sen gillar jag ju även manga och anime men det har jag gjort väldigt länge även om det blivit mer tydligt på senare år eftersom det är mer tillgängligt nu tack vare internet. Innan var det Sailor Moon och Pokémon på barn TV och lillebrors manga som han köpte! På den tiden tog det ca en vecka att ladda ner EN LÅT så en hel serie eller film var uteslutet! Sen tror jag inte att det fanns så mycket sånt då... Den fösta animen jag laddade ner var Vampire Hunter D Bloodlust och det var 2002! haha! Men då hade vi oxå modem...  Ni ungdomar som inte vet vad ett modem är - Googla! hahahaha! *Känner mig gammal*

Och det här med Cosplay är något jag blivit intresserad av de senare åren. Jag har alltid tyckt om kostymerna och jag tycker att det är skit kul att "klä ut mig" som många vet. Så Cosplay var ju perfekt för mig! Hur sött är inte det här liksom? Det är dressen jag funderar på till i sommar och Uppcon 11! :D Som Misaki Ayuzawa från Kaichō wa Maid-sama! (Class president is a maid! tror jag det översätts som?)

Igår var Tindra dålig i magen och jag hade träningsvärk efter att ha puttat vagnen i snö/slask... Idag har jag fortfarande träningsvärk, Tindra är bättre i magen men inte jag istället.... Tindra är världens bästa unge och gav mig sovmorgon idag! Jag har så sjukt svårt att sova när det är fullmåne på G och i natt var det väl fullmåne helt va? somnade strax efter halv 02.30 i natt tror jag och jag vaknade 09.20 i morse och hörde Tindra leka i sin säng, så jag gick in till henne och gosade lite! ^^ Nu är det bara 2-3 nätter kvar sen kan jag sova normalt igen!

Idag regnar det....  2+ ute och 19+ inne.... I morgon är det löning och det betyder att jag även kan köpa lite mat! Woho! Lycky me!

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken söt klänning du visade! Gillar också den japanska stilen, synd att det är så svårt att blanda den med ''vanliga'' kläder. Men gillar det gör jag :) Hittade lite animeböcker hemma när jag packade, har läst det för ett par år sedan!

Linn

2010-10-24 @ 14:28:36
URL: http://underminhud.se
Postat av: Linn

Jag har packat ner dem nu men får kolla när jag ska packa upp dem igen men det dröjer nog ett litet tag innan det blir av... Kanske blir tidigare också som jag får tillfälle att kolla. Är inte hemma nu av olika anledningar utan åker bara hem ibland. Hoppas du får möjlighet att köpa klänningen!

Linn

2010-10-24 @ 16:39:27
URL: http://underminhud.se
Postat av: Anonym

Det är alltid kul att titta på tv. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 @ 16:52:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0