Haaaiiiaaaaaaah!! *Karatesparkar*

Woop woop! Så har man misslyckats med ännu en slingning! Men den här gången fick jag åtminstone EN slinga fast i fel färg.... Jag ville ha mörka slingor, men det blev en ljus från originalfärgen! haha! Härligt härligt! Här får ni en superbra bild från min suveräna mobilkamera *Ironi* Ser ni den härliga ljusa slingan? hihi! Aja huvudsaken är ju att det är mörkare, håret! Passade även på att färga löshåret mörkare och det gick super. Hade bara i färgen i 10 min (Halva tiden) och det vart ändå bra färgat. Förlåt, tonat.... Jag är inte van att ha toning... hehe!

Det var INGEN som kommenterade min lilla korta historia... Var den så dålig? :( Eller är det ingen annan än mamma och Bosse som läser min blogg? haha!

Åh nu kom "Highschool of the dead" introt på MP3an! Jag vill bara sjunga med jätte högt varje gång jag hör den! Sjukt bra! haha! Skrika ut allt! Ja det jag kan av texten då....
Ja men om ni tjatar så lägger jag väl ut ett litet Youtube klipp då... ;)



Fantastiskt! Eller hur? Sen är ju serien så sjukt jävla bra och jag längtar till januari... Eller var det februari? Då den börjar igen! Vad kan vara bättre än tuttar/ecchi och zombies i samma serie? I klass med Elfen Lied! Där det är tuttar/ecchi och massa blod! ^^ MASSA blod.... Efter 5 min in i första avsnittet har hon redan dödat 50 pers... naken... ;) AWESOME! Ja jag gillar tuttar, våld och bögporr! Så nu vet alla det! ^^ Eller det är ju inte bögporr, det är... Jo det är bögporr... haha! Yaoi med andra ord.... Ingen idé att försvara det för hur man än försöker så är det bögporr i slutändan... Kärlek mellan män.... Junjou Romantica *Aaahh...* <3 Fan nu blev jag ju sugen på mer Yaoi!! *Morrr* Får leta upp nån bra serie....

Btw! Jag har inte gråtit idag! Även om jag varit på väg ett par gånger! Men inga tårar har trillat på min kind idag. Kanske blir jag frisk från mitt hysteriska gråtande snart? Kollade upp lite vad en resa till Japan skulle kosta för mig och Tobias igår. Först höll jag på att gå under när jag räknade ut att det skulle gå på 16800 för båda... Bara flyg!! Men vart lite gladare när jag hittade på Expedia och då skulle det gå på ca 14000-16000 med flyg och hotell! Jag är inte så kräsen på hotell för jag ska bara sova där! Jag tänker inte sitta inne på rummet en sekund mer än jag behöver! Då var det alltså i Tokyo.. Men man kan säkert boka en dags hotell i Kyoto om man ska åka dit! En dag åtminstone måste jag få vara där! Eller om man kan komma med någon uppgörelse med Expedia om att boka två hotell olika veckor! Bör man ju kunna göra? Och så måste man ha lite (Mycket!) att shoppa för! hehe!
Så nu ska det sparas! För jag ska dit, med eller utan Tobias! ^^ Fan nu höll jag på att börja gråta igen.... Bara av tanken på att åka till Japan! haha! Jag är inte frisk....

Tindra har börjat med låtsasvänner nu! Hon bjuder in dem hem till oss och jag blir lite orolig varje gång att det ska vara en osalig ande som hon bjuder med hem! haha! Här om dagen så sa hon att henens vänner stod ute på ängen borta vid varghedsbron och ville följa med oss hem. Men ICKE SA NICKE! Eftersom det var därifrån den gamla damen kom med oss ifrån sist! Nojjig? JA! Orkar inte med den där tröttheten igen.
Sen har vi haft vårt vanliga gräl, jag bestämmer men inte hon.. men hon håller inte riktigt med! Idag sa hon: Pappa skriker aldrig på mig!
Nehej, men hemma hos pappa kanske det är någon annan (Tindra?) som bestämmer... Men inte hemma hos mig! Hon ville att jag skulle be henne om ursäkt för att jag skällde på henne efter att hon dunkat huvudet i golvet (Lång historia....), kastat pennor, hotat att slå mig och slår på saker. Jag förklarade 14 gånger för henne att det var hon som vad dum och inte jag... Efter den 14:e gången tror jag att hon fattade men ville ändå inte förlora så hon envisades om att jag skulle säga förlåt. Jag bad om ursäkt att jag höjde musiken, inget mer.... Det är jobbigt med trotsiga små barn!!! Men det blir lättare och lättare för varje fight jag vinner och jag försöker vara pedagogisk och inte tappa fattninge nsom jag känner att jag är nära att göra ibland. Därav den höga musiken... Jag höjer volymen, andas ett tag och sen tar jag tag i saken igen.... Jag är fortfarande sjukt rädd att tankarna från förlossningsdepressionen ska sitta kvar och att jag en dag lappar till henne... :( Kanske ska fortsätta gå till BUP? Fast jag har ju inga problem med känslorna för henne längre och jag har ju faktiskt aldrig slagit henne och det är bara frustration som sitter inne... Inte bara för henne utan mycket annat.. Skulle behöva en dag med mammas boxsäck tror jag! Hög jävla musik och slå skiten ur den där säcken! Jupp det är vad jag behöver.... Ta det på onsdag kanske? Medan Tindra är på dagis.

Oj vad tiden skenar iväg när man har roligt!!

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tyvärr blir det ännu mer när man räknar kostnaden för allt man gör i Japan >__<

Det är dyyyrt där ;_;



Får du fortfarande gå till BUP? o__O

När jag var 18 sa de att jag var för gammal och blev skickad till vuxenpsyk istället. Dock är det mycket bättre än BUP haha!

2010-10-27 @ 12:14:52
URL: http://cyborgdolly.blogg.se/
Postat av: Bella

junjou romantica är smex <3

2010-10-27 @ 18:25:12
URL: http://strawberrybella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Rasmus har en kompis som bor i Uppsala, han heter Olle och har en stor raggarbil!



Ibland tar han första bästa han hittar, typ en strumpa "Tyst mamma, jag ringer min kompis"



Eller så tar han telefon:

"Kan inte prata nu, jag jobbar"



Eller om man säger att maten är klar:

"Jag är inte hungrig, åt på jobbet innan jag åkte hem"



hahahaha

2010-11-01 @ 21:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0