Broken!

Hello... I'ts me... Broken again.... Jag har bitit av mig alla naglarna. Jag som inte bitit på naglarna på snart 2 år.... Det gör ont...  Har ringt och fått en tid hos husläkaren i morgon fast de ville att jag skulle ringa ögonläkaren. Ringde ögonläkaren som inte hade några tider den här veckan så de sa att jag skulle ringa husläkaren som inte fattade varför jag skulle ha en tid där men jag fick en ändå.... Så vi får väl se vad de kan göra! Hoppas bara att mitt frikort inte gått ut.
Tindra hade feber i natt. Vaknade flera gånger och fick tillslut komma upp till mig och fick lite alvedon. Då vart hon bättre men ville inte sova utan låg och petade och sparkade på mig i en och en halv timma tills hon själv frågade om hon fick gå tillbaka till sin säng.

Vi ska snart klä på oss och gå och handla. Inte en blöja kvar i huset så det måste köpas så hon kan sova i natt! Och lite mat måste vi ha med! MEN JAG ORKAR INTE!!! Jag vill bara ligga och sooooooova! Och i kväll ska vi äta hos mamma.... Får se om jag orkar..... Varför just jag? Varför åker jag på all skit?

Och jobbet på Skokanonen skulle jag inte berättat om för någon för det kommer ju skita sig.. Jag har ringt flera gånger och bett henne ringa mig men ingen ringer upp! Eller så ringer de i morgon bitti när jag är hos doktorn..... Med massa skit i ögat.

Har börjat kolla på en serie (inte anime, tro det eller ej!) som heter "You're Beutiful" en Koreansk serie om en tjej som vill bli nunna men det slutar med att hon måste låtsas vara sin tvillingbror i ett känt band. Nån sån där drama komedi tror jag det är! Rolig är den i alla fall, fast jag har bara kollat på ett avsnitt än! Fick tips från:
[Klicka på bilden för att komma till sidan]

Nej om man skulle ta och sätta fart nu då.. *suck*


Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Linn

Urs du verkar liksom jag ha otur i livet... Hoppas allt löser sig!



/Linn

2010-10-27 @ 15:48:08
URL: http://underminhud.se
Postat av: Linn

Vet precis vad du menar! Min otur i livet är orimlig! Ja SID är jättebra och sångaren är het, håller med dig!

Linn

2010-10-27 @ 20:59:37
URL: http://underminhud.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0