Full of LOVE! ♥

Helgen har spenderats hos min älskade som stod ut med mig trots min hemska hosta och snorande! Vi myste med film och serier och god mat. Helt underbart! Och helt otroligt att det snart gått ett helt år sedan vi bestämde ett random datum som vår "första dag tillsammans" ;) Eller random var det ju inte, bara välplanerat... :P

♥ ~ 30 Okt 2009 - 30 Okt 2010 ~ ♥


Den här bilden togs för nästan ett år sedan, någon gång i oktober i alla fall. Jag älskar honom fortfarande lika mycket som första dagen jag träffade honom, fortfarande nykär och jag kommer älska honom i resten av mitt liv! Det näst bästa som hänt mig. Tindra är ju såklart det bästa! ;)

På tal om Tindra. Min älskade goa prinsessa. Hennes pappa lade henne för att sova igår ganska så sent på kvällen, även om det bara var en liten stund så kommer hon ha svårt att sova på kvällen sen, vilket var exakt som hände. Efter 2 timmars gnäll fick hon komma upp till min säng, då var klockan 23.30, och så lade vi oss för att sova tillsammans. Han tog tag i min hand och lade sin andra arm runt min hals och så somnade vi så. Jag vaknade flera gånger i natt av att jag höll på att ramla ur sängen! Hur kan någon så liten ta så mycket plats? ;) Hon vaknade någon gång och hostade lite oxå och jag var tvungen att kissa, så jag fick ligga kvar tills hon somnat om så vi inte fick morgon halv 4... Haha! Och så vaknade hon en gång och verkade lite förvirrad och satte sig halvt upp, sen sade hon: Men mamma? Var är hästen?... Och så somnade hon om! haha! Morgon fick vi inte förrän halv 9!!
Efter frukosten fick vi en varsin kanelbulle (Tyvärr inte hemgjorda...) eftersom det är kanelbullens dag idag! ^^ Mumsfilibabba! Det blåser storm ute idag så vi stannar nog inne så mycket det går idag. Men vi måste köpa lite mjölk så ut måste vi ändå idag.

Jag är så full av kärlek så jag tro ratt jag spricker!! ^^ Underbart! Nu ska bara förkylningen gå över och ekonomin fixas tillbaka så är allt perfekt! Men den där förbannade förkylningen kämpar emot.. 10 ml Cocillana 3 ggr om dagen står på schemat nu och 1 tabl Sinova Forte 3 ggr dagligen likaså. Nu jäklar!!

Nej nu ska jag äta upp min dessvärre torra Satsumas och sen börja med lunchen tror jag!!

Puss och kram!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0