Relax, just do it!

Idag fick jag hoppa in och jobba! Det är bra, pengar behövs. Men sista timmen var jag på otroligt dåligt humör... jag vet inte om det var den sura kärringen som gnällde på några skrynklor på en skjorta som smittade av sig på alla som var i närheten av henne och jag kände det från de andra eller om jag bara helt enkelt var jävligt trött! Eller båda.... Ska jobba i morgon oxå, 09.45 till 16.00. Alldeles lagom länge tycker jag. Vill inte att Tindra ska gå så länge på dagis och jag orkar nog inte varken psykiskt eller fyiskt jobba längre än så just nu. Efter att ha varit förkyld så länge till och från så känns det som att kroppen re-bootar och jag måste ta det lite lugnt. Jag har lärt mig nu att lyssna på min kropp, för den har oftast rätt!

Just nu sitter jag och lyssnar på Bhudistisk meditations musik och jisses vad avslappnad man blir....
Den gick inte att bädda in, fanns ingen sån tydligen. Men HÄR har ni länken. Avslappnande att lyssna på bara, man behöver inte meditera.

Jag är så avslappnad att det blir svårt att skriva, för jag vill bara.. Slappna av...

Så nu tänkte jag avsluta och ta en stunds meditation....
Tack för mig, för nu!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0