Luring!!

Ja jag lurades i förra inlägget om jag skrev att viruset var borta! Vaken i kroppen eller i datorn är det borta... *suck* Kroppen, fine... det går över av sig själv! Är faktiskt nästan frisk! Men datorn... Det känns som att jag slänger skiten och köper ny!! Kim som så snllt försökte hjälpa mig frågade om han skulle komma och kolla igen, men jag vill inte tvinga stackaren att göra en massa saker som han kanske inte har lust med hemma hos någon han egentligen inte känner! Patriks brorsa Henrik undviker mig = han vill inte hjälpa mig med datorn och jag vet inte om Patrik kan sånt... Vilket betyder att jag kastar datorn och köper en ny för pengar jag inte har!! För jag MÅSTE ha en dator när jag börjar plugga... *suck, suck, suck* jag hatar teknik, men man kan inte leva utan den!? Konstigt....

Så.. om någon snäll människa vill köpa en dator på avbetalning åt mig (Självklart betalar ju JAG varje månad!) så får de gärna göra det! Eller om någon snäll människa vill komma och sopa datorn från äckel virus så får de gärna prova på det, även om jag tror att det är kört.... FAN OXÅ!!!!!!! Jag som gillade min dator... *Gråter* Blir bara skit hela tiden...
Som jag säger jämt: Går 1 sak bra får jag 9 saker dåligt på köpet... Köp en, betala för 10!

Pengar har börjat lösa sig nu iaf! Jobbar lite extra på H&M då och då och fick skattepnegarna tillbaka nu! Så hyran blir betald åtminstone! Bråkar fortfarande med Soc.. Har lämnat in överklagan och begärt byte av handläggare, men har inte hört något och de går inte att få tag på där... Men hoppas på att kunna slippa söka nästa månad! Är som sagt nästan frisk oxå! Ont i halsen fortfarande då och då bara och lite snor som man kan stå ut med.

OOH! Och jag och Tobias var och såg Blue Man Group i lördags! Awesome! Skrattade så tårarna sprutade!!
På monitorn innan showen började:
"Ulrika har huvudvärk. Nu ska  vi hjälpa Ulrika att bli av med sin huvudvärk: Ulrika, tänk dig att din huvudvärk är en stor ko. Koncentrera dig nu Ulrika. Se framför dig hur kon betar på en stor äng. Och nu.........
DÖDA KON!
"
Hahaha! Hysteriskt roligt!! Det var verkligen värt pengarna och det bästa var det fina sms jag fick av Tobias efteråt faktiskt! ♥ Hihi!
Det var roligt att de engagerade hela publiken oxå! Lärde oss lite dancemoves och några fick komma upp på scenen och vara med! Riktigt riktigt roligt faktiskt!



Riktigt allt man får se i videon fick vi ju inte se eftersom det var så liten scen.. Men det var så grymt!

Nu är vi hos mamma och ska snart äta middag! Min älskade mamma fyller även år idag så vi säger:

♥JA MÅ HON LEVA!! HURRA HURRA HURRA HURRAAAA!!!♥

Pyss å kräm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0