ÄNTLIGEN!!

ÄNTLIGEN fungerar datorn som den ska! Omformaterad och alla inställningar är installerade! Helt virusfri!

Vad har hänt sen sist då? Hmm... Bråkar vidare med soc och fick även avslag på min överklagan oxå, L.J (Min handläggare) påstod att jag hade missförstått henne. BULLSHIT! Pratade med en av cheferna på soc som skulle gå igenom min ansökan den här månaden med L.J.. Istället för att jag ska få en ny! Som om det skulle hjälpa mig att lita på henne mer? Jag vill börja plugga NU så jag får in lite pengar.

Tindra växer och pratar non stop. Min lilla prinsessa. Hon säger an massa knasiga och söta saker så man blir alldeles varm i hjärtat och man skrattar minst en gång om dagen! hihi! Hon är det bästa som finns!

En sak måste jag berätta som hände förra helgen när jag var hos Tobias!

Så som många andra dagar övade jag på att kontakta min guide med hjälp av min pendel. Enda skillnaden var att jag var hemma hos Tobias. Innan jag ens hann fråga efter min guide dök det ner någon i mig, så att säga, som jag inte kände igen. Först vart jag lite orolig att det var "fel" ande, men kände inget obehag eller så, så jag fortsatte för känslan av att vilja komma fram var så stark och känslorna jag fick var så att mitt hjärta slog extra hårt just då. På skoj frågade Tobias (Som inte alls tror på det övernaturliga) några frågor, bl a om det var "det" som förföljde honom när han hade känslan av att vara förföljd. Svaret blev JA och frågorna fortsatte och av någon anledning fick jag upp namnet på hans döde vän i huvudet.

Så jag frågade om det var han och svaret blev JA. Vi frågade vidare båda två och under tiden fick jag bilder i huvudet som jag förklarade för Tobias ifall han skulle känna igen något. Jag fick även svar på frågorna ibland, i huvudet då, som svaret på frågan: Är du tjej?
"Är du dum eller?" (Pendlade nej) blev svaret! Och på frågan: Är det du som är med mig? Blev svaret:
"Alltid!" (Pendlade ja)

Medan jag pendlade rörde sig pendeln väldigt ryckigt och den kändes tung, som att någon drog i den då och då. Jag vart även väldigt känslosam ett tag och fällde nån tår, men sen fick jag känslan: "Jag är kille, jag ska inte gråta" och blev fnittrig istället!
Det här är första gången jag har varit med om något sånt här. Jag har "pratat" med min guide ett par gånger, men aldrig fått kontakt med någon annan! Och det var så häftigt!!! Just med bilderna och orden som placerades i mitt huvud!
Och om Tobias fortfarande är skeptisk.. Ja, han kräver lite mer "bevis"...  Men snart så... Hehe!

Det är nog bland det häftigaste jag har varit med om!

Idag ska jag rida på lilla Kamelis (Bosse) så Tindra ska vara hos mormor så länge! Fick byta dag till idag från fredag eftersom det var begravning i fredags. Det var inte så roligt, begravningar är aldrig roliga. Men att se farmor så ledsen igen... Och kusinerna.... Fy... Kanske ska hälsa på farmor idag om vi hinner. Måste handla idag oxå.

Nej nu kanske man ska klä på sig lite!

 

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0