Hedderuddan!

Idag har jag jobbat igen! Gick helt omotiverad till jobbet i morse, men det blev bättre under dagen! Allt gick så bra idag så jag är nöjd! hehe! Efter jobbet haltade jag till dagis och hämtade Tindra och sen for vi vidare till farmor. Jag önskar att jag kunde vara hos henne varje dag nu när hon är så ensam.... :( Ska hälsa på så mycket jag bara kan i alla fall! Hon tycker om att ha Tindra där iaf för hon är så lugn! ^^ Eftersom vi kom så sent så köpte vi en liten paj i var och åt hos farmor. Sen tog vi 20.10 bussen hem! haha! Orkade inte gå, var/är helt slut som artist! Vill färga håret idag men orkar nog inte... Det känns som att benpipan är på väg ut genom hälen på mig! Helt sjukt!

Längtar till fredag av två anledningar! Ridning och jag kanske åker till Tobias! ♥ Men det kommer kännas lite jobbigt, för idag tog Najda sina första steg på de evigt gröna ängarna... Min fina älskade surtant!
Älskad och saknad av många....


♥ R.I.P ♥


Det känns som att alla bara försvinner från mig. Även om de inte är döda så känns det som att jag glider längre ifrån alla... Vänner och familj. Jag försöker hålla ihop med alla, men det går inte. Kanske bryr jag mig för mycket? Eller för lite? Jag vet iaf vissa som jag tänker ge upp om... Jag försöker och försöker och får inget gensvar så jag skiter i det nu.
Wuäääh! Jag behöver en ordentlig fylla känner jag... Var är du käre alkohol? Göra mig fin, dansa och supa bort mina bekymmer.... Ah, någon annan gång kanske. Till dess nöjer jag mig med att vara hög på kärlek! ^^

Nu ska jag lägga mig och drömma om att någon byter ut mina fötter och knän medan jag sover! Tihi! Jag börjar bli gammal....

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0