Virus x 2

Ja virus, dom är inte roliga! Vare sig i datorn eller i kroppen! I torsdags fick jag virus i datorn, ett härligt Trojan virus! I torsdags började det även värka i örat... Det blev bättre över söndagen och måndagen, men när jag vaknade tisdag morgon var jag snorig och täppt i näsan och örat värkte mer och mer. I lördags fick jag även blåsor på tungan och händerna... Smittad av Tindras "Höst virus"....
Datorn fixades av en snäll kille som heter Kim! Tacka mycket!!! Så nu fungerar min kära dator igen!
Men mig själv... Ja jag var hos en läkare idag, en ung kille som var AT läkare och VÄLDIGT nervös! haha! Fumlade med verktygen, stammade och petade in instrumentet man kollar öronen med i trummhinnan på mig! hahaha! "Oj oj oj" hördes ganska ofta! ;) Fick Kåvepenin utskrivet och ett gott skratt på vägen hem! :)

Var ner på  AMS och frågade om Alfa kassan, blev påanmäld och ska försöka där. Pratade även med dom på Skatteverket för jag fattar inget av deras brev... Tyvärr glömde jag det hemme så jag måste gå tillbaka och få hjälp sen! Ska även jobba i morgon! På H&M! Jag hoppas att jag får jobba mycket så jag får lite pengar att spendera när skolan börjar! Skolböcker kostar................

Sen har jag även försökt få tag i min soc tant som är omöjlig att få kontakt med och som inte ringer upp trots att man pratat in 4 meddelanden på telefonsvararen (På 3 dagar) och skickat 2 mail! Fick till slut tag på henne och hon hon lät chockad och "Oj var det du.. Oj... Aj då.."
Sen bråkade vi... Hon klantade till sig 3 ggr och fick ringa upp mig 4 ggr innan vi fick allt rätt och jag är fortfarande lika fattig... Jag ska överklaga och byta kontakt... Jag fattar inte hur de tänker egentligen! Straffar mig för att jag vill plugga! idioti... Varför ska jag få mindre pengar bara för att jag ska plugga om 2 månader när någon som kanske få jobb om 2 månader får full ersättning? När det enda jag bad om var pengar till hyran, inget mer! IDIOTI!!!

Grät lite, ringde Tobias som är den enda som verkligen förstår mig på alla sätt och sitter nu och funderar på vad jag ska skriva i överklagandet. Det måste låta proffessionellt! Kan inte ens stava till ordet! haha!

Nej.. Ladda ner Open Office och börja skriva nu då!

Puss.. Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0