Don't touch her there...

..She's blindfolded
She remembers on the bus
Into my heart, don't remember
Like you left us, without notice
Now you've come back
Like you left us, like you owe us
Into my heart


It's not me! It can't be! It's not you!
I can't do what i do if it's you!
This is not happening


Det känns som att livet äntligen är på väg åt rätt håll nu och jag ska hålla mig positiv "what ever happends". Jag har ju sagt tidigare att jag funderat på att flytta till Stockholm men det är tydligen omöjligt att få ett förstahandskontrakt där... Och jag vet inte om jag litar på andra hand.... Men får väl ställa mig i någon slags bostadskö eller nåt! Eller kolla blocket! haha! Uppsala har jag ändå några år kvar på där med så... Jag hoppas att jag hittar något i Norrtälje så man kan komma ikapp med livet snart!

Vart uppringd i morse av Janne på AMS som frågade om jag var intresserad av att komma på en intervju som de från Babyproffsen anordnat. Det blir 5 st totalt så mina chanser är väl rätt så bra ändå? Jag har ju trots allt ca 2 års butiksvana (Räknat i timmar) och jag är en jävligt trevlig och charmig tjej! ;) Jag kan ju sälja brallorna av nästan vem som helst! jag har tex: Sålt kaffe till en kille som inte dricker kaffe, sålt på en familj 4 rör pringels, sålt 3 paket äsklig(t god?) leverpastej till en tant som egentligen inte gillar leverpastej! Osv...

Jag ska jobba på lördag, gå kvällsintro så kanske man kan få jobba lite mer? Sen ska jag jobba den 17:e oxå! På söndag är det stallmöte. Allvarliga ämnen som skall tas upp! Sen nästa vecka ska jag på studiebesök hos en person jag tycker lite om.... ;)
BLÄ! Jag kräktes just i min mun! För mkt Proviva!! haha!

Tog lite roliga och söta bilder idag! Jag som har sådär tråkigt ibland när Tindra "vilar" hehe! Jag "lekte" otaku! ;) + en bild jag tog och redigerade för nån vecka sedan eller så!

Klickbara allihopa!!

Oh! Jag har "anmält" mig till en dokumentär som Tv3 ska göra om cosplay! Fast jag förstår inte riktigt vad de är ute efter.. För vill de bara veta vad någon som är intresserad av cosplay gör på fritiden osv så är jag nog körd... ;) Jag sitter ju bara och drömmer om alla möjliga cosplays och köper prylar jag behöver till mina cosplays! Även om jag än så länge bara har min maid att ta hand om.... Har hittat awesome linser! Men de var lite dyra så de får vänta.... Annars är mitt liv ganska tråkigt och vanligt! Men jag är ju lite "äldre" så det kan ju kanske vara intressant? Vi får se! Jag kommer nog inte våga ändå sen, men det är bra psykisk träning!!
Undrar om det är någon i min ålder som håller på? hahaha! Oj vad gammal jag känner mig! Jag kommer fylla 26 2 mån efter Uppcon! Aja, det är hur man känner sig i själen som räknas!

Nu är klockan massor, men kroppen pirrar (mot min vilja) och jag kan inte slita mig från musiken som är fruktansvärt lugnande... Kan man ta med sig den stationära in i sovrummet tro? haha! Nä krama kudden... Slita sig från Liss spännande kommentarer på Facebook och Bilddagboken oxå! haha! Vill ha nästa helg nu....  Och studiebesök! :)

Halfway through
flight there-to
Where will you go?
Falling down
on the ground
Where will
you go now?
Do you remember
what made you fall?
And does it matter to you at all?
You wanna go, you wanna see
What lies could set you free
You wanna see, right?
You'll know this
night...

Mata ne~ my darlings!!

In the darkest flight of my career
I am made blue all through
On my dark descend I persevere
I am thinking of you
It's a nice way, I think
To wake up with you
A nice way
I'm separated
from you....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har en vän som är 35 och håller på med riktigt serious cosplay ;)

Men hon har bara katter och spenderar då väldigt mycket pengar på det. Fungerar jättebra.

2011-02-09 @ 11:12:43
URL: http://cyborgdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0