In how many ways can YOU smile? :D

Jag har bestämt mig och jag hoppas att det går vägen för annars är det kört för en bra tid framöver! :D Så nu kommer ni se en ännu mer happii Teri-chan!! :D :) :)))
Ai?


Nu saknas bara ett jobb så är mitt liv komplett! Eller det kan ju såklart bli bättre, men blir det inte det så är jag ju nöjd ändå! Jag är nöjd med det jag har och jag är lycklig och jag fortsätter att kämpa för att få ett jobb och körkort! Det finns ju såklart ytterligare en sak jag vill ha men det får komma om ett par år om det så sker! En eller kanske två saker... ;)


I promise I will be good!!

Jag hoppas att den här veckan går fort! Vi får ha mycket att göra så tiden flyger förbi! Det blir plusgrader from torsdag oxå! Eller ja iaf tills på lördag. Såhär ser det ut för Norrtälje iaf!

Oj vad dålig den blev... Aja, men ser iaf på ett ungefär! +3,3 grader på torsdag och 2,7 på tisdag! :D Förhoppningarna inför våren ökar! Inte under -10 sträcket iaf och det är ju NAJS!!
Nu är jag super törstig igen... Ska dricka en halvliter vatten och sen gå å lägga mig för jag är lite trött efter helgen bravader...

Så....

Mata ne sweethearts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0