Ghostly terrifying!

Både i förrgår och igår började jag på ett inlägg, men vart distraherad och skrev aldrig klart dom! Så nu orkar jag inte skriva om igen! Men jag har övningskört i helgen, 2 ggr! Behöver fortfarande öva på att växla ner! Men är stolt över min tur till stallet som jag tyckte gick väldigt bra! TACK BOSSE! Jobbat kväll i lördags oxå! Och jag red barbacka i solen i söndags, en kortis bara men det var mysigt! Tur att Ini är "bred" ;).

Myst med skruttan har jag gjort! Badad jacuzzy, matat fåglar och busat och myst! Igår var hon på gympa och grät hysteriskt hela passet för hon var för det första nyvaken när vi kom dit och för det andra hade de förbjudit föräldrar i salen och det var inte populärt hos Tindra... Patrik kom med den andra vagnen så jag släpade 2 vagnar hem. Kallt och jävligt, men nu har jag äntligen fått tillbaka den "normala" vagnen så man slipper bli puckelryggig och gå dubbelvikt när man ska svänga... Superfjädring på skrället ju! haha! Tindra gillar den inte heller jämt: "Mamma varför skakar och guppar det så....?" haha!

Kallt som tusan ute så vi håller oss inne idag! Tills ikväll iaf när vi ska till mamma och äta! Då blir det termobrallor på! Samma till jobbet i morgon! Termobrallor på! Enligt SMHI ska det vara lika kallt en heeel vecka till! Woho...
Katterna är oxå trött på kylan och lever rövare hemma!!

Idag såg jag på tv4 play, avsnittet av "Det okända" från igår som jag missade för att Tindra inte ville sova.... Det var från Finsta och ett "nytt medium" som de hade "lånat" tillfälligt! Och det var AWESOME! HAN var awesome! Jag fick så mkt inspiration att jag plockade fram min pendel t.o.m som jag inte använt sedan i början av hösten.
intressanta svar där kan jag ju säga... Jag litar på min pendel, för den har "sagt saker" som har hänt efter att jag frågat utan att jag ville att det skulle hända! Så nu är jag lite chockad för jag ställde en fråga som just nu för mig är NEJ med stora bokstäver och den pendlade ja.... På två frågor t.o.m!

Och det uttalas Finnsta, inte Fiinsta! haha!

Nej nu är det inget roligt att blogga längre.. Lite besviken på denna dag och denna kyla... Men ska göra det bästa av den! Tvätta tex!!

Mata ne loved ones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0