Drawing my life away!

Iiiiiiiiiii'm baaaaack!
inget roligt som händer... Fick inte jobbet på babyproffsen.... Har inte fått något annat heller och har inte fått jobba alls.... Har mailat 7 hantverkarfirmor i Norrtälje om lärlingsjobb och har fått nej från 2 än så länge.... Sökt jobb som lärare och soctant t.o.m för att jag måste söka NÅT och man kan ju hoppas...

Tindra är lika underbar som vanligt, utom här om dagen då hon hade en negativ dag och bara grät hela dagen.. lite jobbigt... men myspysig är hon! Hon har oxå ledsnat på vintern nu tror jag för det är så tråååååkigt att vara hemma... och det tycker jag med.. orkar inte skriva med sor bokstav så ni behöver inte klaga... :P

Annars är livet rätt så härligt! Förutom kylan som jag ledsnat totalt på.... så idag hämtade vi ett element hemma hos Tindras farfar! vart lite fika där ett tag och kolla på slutet på avatar. Sen fick vi skjuts hem och Tindra var lite trötter så hon kollade på film och jag ritade lite! Detta blev resultatet:

[Ja den är lite.. NAKEN!! Och klickbar]
Sen har vi lagat middag ihop (Korv med bröd! haha!) och kollat på "vem vet mest" (Jag vet mer än Tindra enligt mig, men inte enligt henne! haha!) och sen har vi mysbusat innan hon lade sig!

och nu sitter jag här.... Och vill in i det väldigt varma sovrummet! var nyss in och stängde av mot Tindras vilja.. haha! Ska bara ta mig ett glas te, kolla på kuroshitsuji oxh sen krypa ner och längta till på lördag och nästa helg! ;)

(1 tim senare...) Fast nu glömde jag bort inlägget och hann inte se kuroshitsuji... men ska snart krypa ner i den varma sängen... Myyyys!! Haha!

Mata ne loved ones!

Kommentarer
Postat av: Bosse

Me nu är det ju bara -1 grad. Då kan man ju vara ute..

2011-02-26 @ 08:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0