:D

Jag sov så fruktansvärt bra i natt! Så bra att jag är trött nu! haha! Jag ska dricka upp mitt te, ladda med en bra låt och sen ska jag sätta fart och ringa! Tindra har suttit och musgnagt på sin smörgås i en timma nu.... Så hon lär ju sitta i en timma till minst! haha! Sen ikväll är det gympa för Tindra!

Min kära lillebror Nicklas fyller år idag!! Och så gör även min kära mormor! STORT GRATTIS TILL DOM! ♥

Den här videon hade Nicklas lagt ut på FB och jag tyckte att den var riktigt rolig!
Varför går det inte att bädda in från Youtube längre? Är det bara jag som inte kan? Aja, men klicka på länken så kommer klippet upp!! PYTT I PANNA, SWEDISH WAY!

Jag behöver fortfarande tips inför lördag!! Tipsa på!!

Nu ska jag tagga och sätta fart med att ringa för mitt te är snart slut! ;)

Mata ne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0