Ureshiiiiii!!!

Oj vad länge sedan det var jag skrev nu... Men orken och lusten har bara inte funnits där.
Jaha vad har hänt sen sist då... Jag har jobbat 3 dagar med intro för Tio100 som personlig assistent. Det gick bra! Tindra har börjat på knattegympa på måndagar och hon tyckte att det var kul! Lite blyg de första 2 min sen sprang hon runt med de andra barnen! haha!
Idag fick jag ett mail från ett jobb som jag sökt att de ville att jag skulle ringa upp och boka tid för möte. Bara ett problem.. Det ligger i Rånäs och bussarna går jätte knasigt... Så jag måste försöka fixa något, tider och dagis och sånt måste ju passa.. Börjar jag klockan 07.00 blir det ju lite svårt eftersom dagis inte öppnar förrän  06.30 och bussen går 06.00.... Oj vad tidiga mornar.. -__- Men men det får lösa sig på något sätt!!
Skaffa en inneboende som kan gå med Tindra till dagis kanske! ;) haha! Men jag ska iaf dit på torsdag på intervju!

Annars då.. Hmm... Jag söker vidare efter jobb, kämpar på och är fortfarande trött på dagarna och pigg som en lärka på kvällarna! Fast jag tror det börjar vända nu för de senaste 3 nätterna har jag sovit som en gud (Så gott att mina ögon vägrat vakna på morgnarna!) och igår somnade jag strax efter halv 2! Dvs en och en halv timma tidigare än vanligt! Och jag börjar bli tröttare på kvällarna oxå. Jag hoppas så att det vänder nu!

Sen finns det personer som gör mig glad om dagarna! Det är härligt! Och stallet såklart! Linda! ;) Och i helgen ska jag till Uppsala och hälsa på Ida som har ljusparty igen! Fast den här gången har jag faktiskt inte råd att köpa något... :(

Idag ska jag ner på stan och prata med dom på banken och aktivera mitt kort! Skulle behöva städa.. Jäkla unge, hon är som en gris!! Stökar ner och städar aldrig trots att jag säger åt henne.. Vad tusan ska man göra?

Men jag försöker hålla mig glad glad glad!! HAPPIIII!!!! URESHII~ Även om min kära dotter gör allt för att irritera mig.... -__- tex försöker ha sönder vardagsrums bordet.... *Suck* Men den här låten måste man lyssna på så man blir glad!
De som minns barnprogrammet Hamtaro vet vad jag menar! ;) Spotify länk mao!

Annars får man lyssna på den här låten som är så jävla söt så man får ont i tänderna! Love love love!! ♥

Jaha tydligen vill den inte bädda in videon, så ni får anstränga er och klicka på en länk! Youtube that is!

Nu ska vi klä på oss och gå ner på stan!

Mata ne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0