Sommar, sommar, sommar!!!

Länge sedan, men det händer inte så mycket här....

Nyår spenderades hemma hos en kompis. En flaska vin och en jätte jätte stark "våldtäkt drink" som vi döpte den till fick jag i mig på tom mage. Rati raj raj! Kvällens stora fråga som alla ställde sig var: "Var är Madde?" Hon skulle ju oxå dit, men kom lagom till alla skulle gå hem! ;) haha!

Tindra saknar dagis och sina vänner jätte mycket. Tjatar ofta att hon vill dit. Så jag ringde idag men hon fick inte komma för de har mycket barn och lite personal... Dåligt tycker jag.... Jag hoppas att hon får börja på barn gympa så hon får lite roligt att göra och blir av med lite energi åtminstone en dag i veckan!
Och att jag får ett jobb snart så hon FÅR vara på dagis! På måndag får hon iaf komma dit för jag ska hälsa på min blivande brukare då. Om de inte ringer och ändrar IGEN för då blir jag sur!

Soc är segbollar och har FORTFARANDE inte ens gått igenom mina papper så jag har fått ringa RB och be att få hyran framskjuten IGEN... Så sjukt pinsamt att behöva göra det... Men vad ska man göra?

Funderar igen på att flytta. Fortsätter söka lägenheter i Uppsala och har även anmält intresse på några lägenheter i Norrköping! Ja Norrköping, vad jag ska göra där det vet jag inte än, men jag har åtminstone en jag känner där och jag vill verkligen ifrån den här hålan nu, till något ställe där hyran inte är baserat på att man är miljonär och man faktiskt KAN få JOBB!!

Jag har massa planer under sommaren! UppCon såklart!! Ser fram emot det sjukt mycket!! Och så har vi bestämt, några tjejer (och kanske nån kille om någon vågar??), att vi ev ska till Gbg i sommar och gå på Liseberg! Otaku vänner från Japan.ifokus!

Jag har haft huvudvärk sedan i Torsdags. Ipren funkar för stunden, men det verkar inte vilja gå över... Vill ju inte äta Ipren i resten av mitt liv! haha! Och igår somnade jag faktiskt innan halv 2! Jag lade mig strax efter 12 och låg lääänge och vred och vände på mig innan jag somnade. Jag har ställt in min säng i Tindras rum tills hon slutar vakna på nätterna och känner sig trygg igen. Det är ganska skönt ändå att ha sängen där! Så den kanske får stanna! haha! Men jag hoppas mina sömnproblem går över snart. Blir ju jobbigt om man ska jobba sen, fast det är precis vad jag tror att jag behöver. Göra något om dagarna så att jag blir fysiskt trött!

Ååååh jag vill ha sommar nu! Med all den här snön kommer det inte bli vår förrän i juni... *suck* Jag hatar verkligen vintern.... Ska snart ner på byn... Inte för att det finns något där att göra, men det är bättre än att sitta hemma...

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag brukar läsa om kvällarna, tillslut blir man trött i ögonen och kan somna. :)

2011-01-04 @ 15:57:04
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0