Work it....

NEJ NEJ NEJ NEJ!!! Hur svårt ska det vara att säga nej? Speciellt till någon man inte känner! haha!
"Vi kanske kan ses någon gång? Vad gillar du att äta?"
"Pizza är gott, och grekiskt..." *Undviker frågan*

Ja det är väl bättre att undvika frågan än att säga ja och sen bara skita i personen? Eller? Ja alltså, det bästa vore ju att säga nej! haha! Men jag verkar ha super problem med det! Istället kommer jag på undanflykter oh så vidare... Sjukt... haha! Jag får gå på kurs och lära mig säga NEJ!! På fyllan kan jag säga nej utav bara helvete!! hahaha! Jag får vara full hela tiden helt enkelt.. ;) Nej det ska jag inte... fan jag vill träna, men inte med låg musik.. har jag hög musik så hör jag inte om Tindra ropar att filmen är slut (Som jag eg borde gå och stänga av nu ändå!!!) och så är det så sent nu att jag inte kommer kunna njuta av ett bad utan bara får ta en snabbdusch....

Nej nu jäklar!! TRÄNA NU!! Tindra var ju på sin gympa idag så då får jag sätta fart jag med, som har slappat hela helgen!!

Mata ne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0