Diagnostiserad?

Jag har ju en benägenhet att självdiagnostisera mig, men när fler personer säger att jag kan ha samma "syndrom" så blir man ju lite misstänksam. Så jag gjorde ett test online för att se om det stämde och här är resultatet:


Jag är faktiskt lite chockad!! Jag är på den röda delen! Men som de säger så måste man få ett expertutlåtande. men hur gör man då? Ringer till en psykolog och säger "Hej jag tror jag har bordeline och vill ha ett utlåtande!" haha!

Det var härligt att vakna idag! Tindra stod vid min säng och frågade "mamma, kan vi gå upp nu" och solen sken genom persiennen och det var inte kallt i rummet trots att elementet inte vart på! Nu måste vi skynda oss, eller JAG skynda mig, för vi ska till dagis! Idag har vi haft gott om tid på oss och varit glada på morgonen! HÄRLIGT! Snart är våren här!!! men jag sitter i långkalsonger och behöver göra något åt barret! ;)

Mata ne loved ones!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man gör det hos psykolog ja. Men det är svårt att få tid.

Dock tror jag inte du har bordeline XD

Internet tester är alltid crap. De säger t.ex. att jag har bordeline också, men det har jag verkligen inte :P

2011-03-05 @ 20:02:30
URL: http://cyborgdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0