♥ FANGIRL MOMENT!!! ♥

HOW FRICKIN' AWESOME ISN'T THIS: VERSAILLES TILL UPPCON 2011!!!!!!!!!!!!!!!!

*FANGIRL SCREAM*

OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!! Så glad!! Bästa helgen på mycket länge kan jag ju tala om! So happy!!! URESHII!!! ♥ Fast jag vill inte rocka i min cosplay då.. Och ångrar lite att jag inte letade upp en Versailles cosplay som jag ville ha! Hade varit awesome! Fast dyrt!! Men så jävla AWESOME!! Som att det lixom inte kunde bli bättre med bara UC och cosplay!! VERSAILLES OXÅ!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Platsbiljett bokat - tilldelad - platsad!! kommer bli så awesome!!!!!!!!!!!! kommer bli den bästa somaren på länge! I klass med Sonisphere! Fast förhoppningsvis utan regnet!!
URESHI!!

Att få se Prince Kamijo och Hizaki Hime och de andra *Fangirl scream*
URESHII! URESHII!!! *Jumping and dancing* Awesome!!!!!!!!!!!!

Ok jag ska försöka lugna ner mig nu... hehehe! FIFAN!! Nu kommer ju såklart tiden gå ÄNNU långsammare till Uppcon! åh tänk om de har signering! Då ska jag kasta mig på Kamijo och våldta honom! Moahaha! Nej då.. :D Bara in my mind... ^_^ Men seriöst. Sexigare röst finns inte! Han är inte så snygg utan smink, men vem är det? ;) Jo jag vet några. Men iaf...

Jag vill tacka min älskade lillebror Andreas som bidrog med 20 kr så att jag kunde boka en platsbiljett för att se dom! Känner mig lite för gammal för att köa... hehe! Hanmade även (med flit såklart då jag placerade mig där! (; ) bredvid en awesome tjej från forumet:

[Klicka på bilden för att komma till forumet]
Awesome helg! Det pirrar i hela kroppen av lyckorus! Först mys med S och sen Versailles bandsläpp på UC! och en ridtur på Ini i plusgrader! AWESOME! Jisses så glad jag är! jag tror att dagen i ära så ska jag Visual Kei sminka mig! :D YEAY!

Mata ne my beautiful friends!!

You shall dive into (the) thought of night.
You shall awake to my heart (till) end of light.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0