Ny blogg?

Jag börjar tröttna på Blogg.se för det är bara massa krångel hela tiden! Nu såg jag att jag hade ca 11 kommentarer om jag varken sett eller godkänt! Så jag ber om ursäkt om jag inte svarat på något!! och massa inlägg som inte syns i listan och avbrott hela tiden... kanske ska hitta någon annan stans att blogga! Tips?

Idag har vi haft en heldag ute på byn med fika och annat skoj! Madde var med! Sen åt vi hemma hos Madde för jag skulle klippa henne, men det blev så sent så vi ska ta det på fredag istället! Men vi tackar för en riktigt kul dag! :)

Kommentarer
Postat av: Tan-chan

Jag tipsar om Blogger (där jag bloggar) för jag tycker det är enkelt och reklamfritt också. Fattar inte varför folk bloggar på Blogg.se eftersom det är så mycket störig reklam. (T_T)



Sv: Haha, om du tyckte att första filmen är knasig, så ska du vänta tills du har sett hela animen från början till slut, inklusive filmerna. De nya filmerna är nertonade när det gäller psykfaktor. TV-serien är extremt psykad på hög nivå ju närmare slutet man kommer. I slutändan fattar man ingenting men ändå fattar man allt. xD

2011-03-17 @ 10:46:51
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0