Anti förkylning...

Här hoppades man ju på att vakna frisk eftersom jag kände mig bättre igår, men icke sa nicke.... Snarare så att rösten var försvunnen och halsen ömmade. men med te, bafucin, c-vitamin och proviva ska jag ha det löst till i morgon! BASKEMIG! Tindra är lite bättre med hostan. Hon hostar fortfarande men inte lika mycket och behövde ingen cocillana i morse utan ska få lite hostdämpande när hon ätit upp sin frukost. jag ska sluta ge henne frukost för hon äter ju inte ändå.... 2 tuggor och äter upp pålägget sen är hon klar. Jag kastar typ en halv limpa i månaden som hon inte äter!

Idag ska vi försöka oss på att gå ut om inte Tindra får feber igen. Det tror och hoppas jag inte, så vi kommer nog ut en stund på em och får lite solsken på oss och frisk luft. Ska vädra ur lägenheten oxå, vädra ur alla baciller! BE GONE GERMS!!!

Ska ringa min papi idag med och fråga om han kan vara barnvakt i morgon så jag kan åka till stäälet och så ska jag fråga Tindras farfar om han vill vara barnvakt lör-sön. Om jag blir bättre så att säga.... Vilket jag SKA bli! Mot apoteket och köpa förkylningsmedel, allt ska testas! haha! Kanske blir Nära Kina oxå för lite förkylnings te!

Nu försvann ju solen bara för det... :( Men ut ska vi nog ändå! Det är ändå 6+ ute nu!

Vi ska krya på oss!!

Mata ne darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0