Mars 7 & 8, 2011

[Inlägg från igår, 7 Mars, som jag glömde bort att fortsätta på]

Jag håller på att bubbla över av vilja!
Jag vill så mycket! Och gärna allt på en gång, även om jag vet att det är omöjligt! ;) Jag tar en sak i taget, först jobb, sen körkort, sen bostad... Sen om det händer annat bra där emellan så gör det ju inget! ;)

Tindra kom nyss hem, lite trött och lite hostig tydligen. Så vi får se hur det blir med gympan, för jag är förkyld jag med. Vi ska ta lite c-vitamin snart och mysa ner oss framför en film eller nåt.

Är lite bitter att jag inte får mina pengar någon gång, bara massa strul hela tiden och förvirrade och inkompetenta idioter i samma hus. Min nya kontakt verkar iaf trevlig! Än så länge är hon inte förstörd av Norrtälje-bitterfitta-sjukan som verkar gå där på socialkontoret! Jag har ingen frukost hemma, inget bröd, inget smör... kanske få gå hem till mamma och "låna" lite! Ska dit å vattna blommor i morgon ändå! Men jag hoppas att jag får dom relativt snart! Typ gärna idag eller i morgon! Så man kan få lite mat i magen åtminstone att Tindra får!

Ska på intervju på havspiren oxå, väntar svar på när, var, hur därifrån nu bara! Skulle få komma på en till intervju men det var KRAV på körkort eftersom det var svårt att ta sig dit... Som vanligt..... Så jag fick tacka nej och sa att jag gärna återkommer när jag fått körkortet!

Jag är peppad som tusan! Både på livet och allt som ska och kan hända och ske! UppCon är ju störst just nu! ;) Träffa alla mina sjukt trevliga forumvänner och annat roligt löst folk! Att få ha på mig mina cosplays och se Versaille spela live! Varje gång jag tänker på det vill jag ställa mig upp och hoppa och dansa!


*Snörvel, host host* Idag är både jag och Tindra dunder förkylda! Hon hostade så mkt i morse att hon knappt kunde andas, var så slemfylld och hade tappat rösten... Stackars sessa. Hon fick en liten dos cocillana och det gjorde susen för nu är hon nästan hostfri! Själv är jag snuvig och hostar bara lite. Halsontet är typ borta nästan. Ont i halsen är det värsta, resten kan jag stå ut med faktiskt.
Vi som tänkt åka in till Stockholm och gå barnvagnrmarschen för RFSU's kamp mot kvinnodödlighet i världen....
Nu ska vi kurera oss med c-vitamin.. Ja det är faktiskt det enda vi har hemma... Inte ens bröd, eller smör... Lite skinka har vi!

Ringde nyss och frågade OM jag får några pengar och hon sa "jag ska fråga chefen varför hon inte skickat dom än, för du ska få pengar!" Jag tror de gör det med flit, håller på pengarna, så man ska må dåligt.... Dessutom fick jag mindre än de sa förra gången! Då sa de 4074 kr... Nu skulle jag bara få 3477kr!! Wtf lixom? Jag får hoppas att det räcker helt enkelt.. Leva på existensminimum, eller mindre... FAN vad jag vill ha ett jobb!!!!!!! NU!!!

Gaaah! Så desperat att jag skulle kunna sälja min själ på E-bay!! Pengar och ett jobb mot min själ. Säljer själen på E-bay och kroppen på gatan kanske....?
Jag har fortfarande räkningar att betala och mat behöver köpas i mängder + annat som balsam och p-ring m.m... Tindra skulle behöva lite kläder, iaf tröjor, för de blir totalförstörda på dagis... Fettfläckar 2000... Jag vet inte vad eller hur de gör faktiskt, men alla tröjor kommer hem fulla med fett... Eller iaf fläckar som inte gå bort. Men hon får gå i fläckade tröjor, eftersom de ändå verkar bli förstörda.. -__-

Ja jag hoppas iaf att jag får pengarna snart, gärna idag, så vi kan gå och handla i vårsolen! Jag har 15,4+ här i solen/halvskugga nu! ;) MYYYS!!
DIE SNOW!! DIIIIE!! Moahahahaha!!  ok.. :) nej nu ska jag fortsätta leka med Tindra!

Mata ne

Ps: jag nös så det vart slem på hela skärmen! hahahahahahahahahahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0