Uppdate 2!

Vilken bökig dag!! Men efter många samtal med min nya soc kontakt, som jag faktiskt tycker om för en gångs skull, så har allt hamnat på rätsida och jag fick ut hela 100 kr extra! haha! Hon skulle försöka klämma ut 200 kr till men trodde inte att det skulle gå. men hon skulle försöka! Hur underbar är hon inte på en skala? Tills skillnad från den andra som drog av pengar om jag nös!

Jag har mailat bilder på mina fula tapeter till Roslagsbostäders VD oxå och hoppas på att få nya tapeter inom en snar framtid! Nämnde även råttorna i väggen... ;)

Termometern inne visar 22 grader men ändå fryser jag mer än någonsin! Dumma förkylning. Det är en pest att äta när man inte kan andas med näsan. Jag har nyst typ 10000 ggr idag! haha! Lite mysigt att nysa faktiskt... ;) Men jag känner mig piggare nu än jag gjorde tidigare idag, det beror nog på att vi kom ut en stund idag och kunde handla lite!
För min kära mormor hade skickat pengar med posten till mig och Tindra! Som en räddare i nöden, utan att hon visste om det! ♥ Oma, mein hero! Ich liebe dich Oma. Du bist der beste!

Har jag tur får jag pengarna i morgon... Har jag otur får jag pengarna på måndag.... Hur som så har vi lite att äta nu iaf, och frukost!!

Snart blir det nässpray så jag kan andas när jag sover (Och nej mamma jag blir inte beroende efter 2 dagar! hehe!) och krypa ner i sängen där elementet står på och värmer rummet bara lite lite.... Synd att den är tom bara... :) Eller ja, den är liten... Så det kanske är lika bra! ;)

Nej nu fryser jag för mycket! Ska ta mig ett glas te, kolla ett avsnitt Naruto och äta en KIWI!!!! Ja jag är inte allergisk! WOHO! :D Jag som trott i så många år att jag varit det. Kiwi som är så gott lixom... Eller så dricker jag mitt te, äter min kiwi och bara sitter här och njuter av Mew.... Så mysig musik så man dör....

Vi får se hur det blir. Har pallat upp Tindras säng (Note to self: Dammsug noggrannare under Tindras säng!) och så fick hon cocillana igen innan hon lade sig. Nej jag proppar inte min unge med morfin och ja jag ger utan läkarens ordination för jag är en jätte dålig mamma, skjut mig.... Men så länge hon inte hostar så hon kräks skiter jag i vad ni säger och tycker. Nej, te var det! Och ringa dagis kom jag på att jag måste göra och prata in på telefonsvararen att vi är sjuka... trots att hon är pigg så hostar hon som en galning utan hostmedicinen och då har hon ändå varit lugn och stilla idag. På dagis springer hon ju mer och så finns ju risken att smitta andra barn och det vill vi ju inte!
Så nu var det gjort. Hatar telefonsvarare....

Nej, te var det! kan jag aldrig slappna av och sluta tänka på alla måsten och sluta göra dem efter 20.30?

Mata ne my dear roses!
---<-@

Kommentarer
Postat av: Tan-chan

Hoppas du kryar på dig! Fast att nysa är så mysigt. xD

2011-03-09 @ 11:18:14
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0