Hualigen!

Jag drömde i natt att jag tappade tänder... Jag fick panik, försökte sätta tillbaka dom men de bara splittrades och hade sönder fler och fler tänder... Anledningen till paniken är att, när jag drömmer att jag tappar tänder, så har någon dött efteråt. Sist var när min faster dog... 3 veckor innan. Jag har en hemsk känsla i kroppen, jag vill inte... Orkar inte... Jag försöker att inte tänka på det, vem det kan vara osv. Jag hoppas att det inte stämmer!!!

Någon sa att om man drömmer att man tappar tänderna så kan det betyda "en ny början" och jag tycker det låter bättre än att någon dör. Men det undgår inte det faktum att folk och fä faktiskt har dött strax efter mina drömmar. Och det knäppa är att varje gång jag drömmer att jag tappar tänder så är farmor med och försöker sätta dom tillbaka! Varje gång!

I morse vaknade vi strax innan 7. Tindra var varm så jag tog tempen och hon hade 38,8 i temp. Vi var båda trötta så vi lade oss i sängen igen en stund. Vi lekte i sängen en timma innan vi somnade om båda två. Jag sov en timma och låg en halvtimma och fundelerade lite och Tindra sov ytterligare en halvtimma efter att jag gått upp. Sen fick hon glass för att dämpa febern men när jag tempade henne hade hon 37,4. Tempade även mig själv.... 36,1 i temp! haha! Snart död med andra ord? ;) Har haft så låg temp sedan jag blev gravid. På BB var de helt förbryllade att min temp var så låg! haha!
Men jag är iaf lite bättre idag, bara snorig fortfarande (jag tror jag behövde den extra sömnen idag!) fast Tindra har fortfarande en hemsk hosta och har blivit lika snorig som jag.... När hon hostar blir hon blå i ansiktet för hon kan inte andras... Stackarn....
haha jag såg just att Tindra ärvt mina sneda ögon, stackars x 2... haha! Jaja det syns inte så hemskt mkt, men det är jobbigt när man sminkar sig, att man måste tänka på att balansera ut ögonen så de blir jämna. men hon är så söt så hon behöver inget smink!

Jag saknar S lite granna... Tarzan saknar oxå S! haha! Den första som faktiskt gillar Tarzan mer än Ceacar! Men inte fick han följa med hem inte.. haha! ;) Men snart är vi friska och då kanske vi kan ses igen!

Nu ska jag och Tindra ligga på golvet och rita!!

Mata ne sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0